Характеристика педагогічної діяльності

Характеристика 

професійної педагогічної діяльності

керівника студії «Школа юних журналістів» (тележурналістика)

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 м. Бердичева Житомирської області

Драгана Олександра Васильовича,

1983 року народження.

Драган Олександр Васильовичмає вищу освіту за спеціальністю «Музичне мистецтво». Працює в школі на посаді вчителя музичного мистецтва з 2003 року, керівником студії «Школа юних журналістів» (тележурналістика) працює з 01.09.2015 року.

Олександр Васильович постійно вдосконалює свій професійний рівень, використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей, володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами проведення виховної та позакласної роботи та їх якісним застосуванням, використовує інноваційні технології при організації гурткової роботи, на високому рівні володіє засобами технічного навчання, комп'ютерними програмами. Працює над самоосвітньою проблемною темою «Роль шкільної дитячої журналістики у формуванні соціально активної особистості та професійної компетентності старшокласників» та вивчає педагогічний досвід, вдосконалює педагогічну майстерність, загальну культуру.

Основні прийоми і засоби, які використовує педагог на заняттях гуртка, спрямовані на активізацію творчої діяльності гуртківців, створення емоційного комфорту, розвиток творчого потенціалу та виховання громадської активності учнів, а також допомогу у виборі майбутньої професії через надання учням можливості отримати практичні навики роботи у сфері журналістики, сприянню професійній орієнтації підлітків.

На своїх заняттях Олександр Васильович навчає дітей правильно користуватися відеокамерою, писати грамотно текст новин. Надає учням знання про особливості журналістської професії, формує навички журналістської майстерності, комунікативні компетентності з метою отримання первинного професійного досвіду та початкової професійної орієнтації, формує практичний досвід створення шкільного телевізійного видання.

Навчальний компонент «Школи юних журналістів» передбачає індивідуальну та командну роботу, а найголовніше - це застосування отриманих знань на практиці. На заняттях вчитель розглядає з вихованцями такі питання: як знайти тему, що таке компетентна особа, як складати питання для інтерв'ю, як домовлятися про зустріч, як брати коментар, як входити в довіру. Важлива частина журналістської роботи - правильна структура подачі тексту. Учні дізнаються, що таке заголовок, як його придумати, що таке «Лід» і основна інформація, «піраміда» подачі новини. Кінцевий результат роботи школи - презентація робіт учнів: випуск новин, тематичних програм.

На заняттях студії «Школа юних журналістів» керівник допомагає дітям розібратися, що таке діафрагма, чутливість, різкість, фокусування, баланс білого, експозиція. Цікаво вивчаються на заняттях особливості відеозйомки: як правильно знімати «з руки», щоб не було тремтіння, навіщо потрібен штатив при зйомці відео, як розміщувати в кадрі людину, з якою йде інтерв'ю. Правила чергування загальних, великих і середніх планів зйомки. Ряд занять присвячені ознайомленню з програмами відеомонтажу.

Керівник студії прагне, щоб заняття дітям приносили моральне задоволення, намагається відразу включити кожну дитину у творчий процес, завжди шукає шляхи, щоб викликати у дітей живий інтерес до виконання колективного чи індивідуального завдання. Вдало використані ігрові моменти, інтерактивні форми роботи на занятті підсилюють пізнавальний інтерес гуртківців та пробуджують творчу уяву, фантазію.

Олександр Васильович забезпечує високу результативність, якість своєї праці. Результати творчих практичних робіт демонструються на створеному вчителем шкільному ЮТуб каналі, на якому виходять цікаві і пізнавальні відео репортажі Школи юних журналістів. Учні-кореспонденти розказують про цікаві заходи, беруть інтерв'ю у вчителів, батьків, гостей школи, логічно і послідовно викладають журналістський матеріал. Велику кількість переглядів мають художні короткометражки, документально-краєзнавчі розповіді про минуле нашого міста, які є переможцями і призерами різних міських і обласних конкурсів.

Драган Олександр Васильович відповідальний, дисциплінований, дотримується педагогічної етики, поважає гідність вихованців, формує трудові навички, розвиває естетичні почуття вихованців.

Користується повагою серед гуртківців, батьків, колег по роботі.


Директор школи                                                                                      А.П. Марківський